Wiedza o danych

Dzisiejsze potrzeby w digital marketingu

New technologies and the ever-deepening digitalization of life make us function in a world where everything is interconnected. This fact makes it necessary for us to go beyond the limitations of the traditional communication possibilities. Therefore, it is important that the process of brand communication, and its touchpoints, is carried out within the framework of design thinking.

Starting by creating databases, and by monitoring all possible digital data knowledge, your brand will be able to turn this way of thinking into a performance measurable approach. As an example, the place and way your product or service is presented can affect the brand perception, product interest or audience. Having digital data knowledge as the fundament, all of these further digital footprints can be set wisely.

  Czytaj mniej

  Czytaj więcej

Brand choices
nasze kierunki

Wspieramy digitalowo marki wykorzystując 3 główne obszary

Performance marketing

Aby zmniejszyć potencjalne ryzyko związane z wydatkami na reklamę, mierzymy działania kampanii stale śledząc ROI i rozwijając najskuteczniejsze kanały.
Dzięki posiadanym umiejętnościom analitycznym oraz szczegółowym zarządzaniem danymi, możemy uzyskać najlepsza efektywność i najlepsze wyniki z Twojego budżetu reklamowego.

  Czytaj mniej

  Czytaj więcej

Social media

Sieć społecznościowa może szybko zwiększyć wyniki Twoich celów marketingowych. Niezależnie od tego, czy planujesz pojedynczą reklamę,
czy dużą kampanię cross-medialną – pomagamy Twoim działaniom w przekazaniu wysokiej jakości informacji odpowiednim odbiorcom i we właściwym czasie.

  Czytaj mniej

  Czytaj więcej

Direct marketing

Odpowiednie treści online mogą skutecznie poprowadzić odbiorców do wyznaczonego celu. Każdy rodzaj treści wymaga podejścia dostosowanego do medium.
Ponieważ nie ma jednej drogi dotarcia do Twoich odbiorców, nasz szczegółowy plan będzie przedstawiał zaprojektowaną strukturę działań jako najskuteczniejszy sposób dotarcia do Twoich odbiorców.

  Czytaj mniej

  Czytaj więcej

Brand choices
ważność

Dlaczego warto brać pod uwagę dane cyfrowe

Dzisiejsze powszechne połączenie treści cyfrowych i reklamy sprawia, że konsumenci oczekują, że zostaną wygodnie i szybko doprowadzeni w kierunku pożądanej usługi, produktu lub marki. Aby spełnić to oczekiwanie, musimy właściwie wykorzystać posiadane dane, które oferują szeroką gamę opcji i możliwych strategii. W międzyczasie prowadzona analiza, pozwala monitorować ROI i na bieżąco wprowadzać niezbędne poprawki.

Na tej podstawie jesteśmy w stanie znaleźć najlepszą taktykę marketingową, która pozwoli maksymalnie wykorzystać określony budżet.

  Czytaj mniej

  Czytaj więcej

Proces digitalny

Planujemy, realizujemy i monitorujemy wzrost krok po kroku!

1 >

Definicja podstawy
projektu

Wspólnie określamy idealną grupę docelową kampanii cyfrowej w oparciu o nasz kompleksowy audyt i zalecenia.

Krok 1

2 >

Plan strategiczny i wizualizacja

Opracowujemy plan strategiczny i idealną treść, która skutecznie prowadzi grupę docelową do celu lub konwersji.

Krok 2

3 >

Realizuj projekty z wielką mocą

Idealna realizacja strategicznie zaplanowanej kampanii i najlepszy lub jedyny moment, by przekonać odbiorców.

Krok 3

4

Potęga danych
o kampanii

Monitorowanie spostrzeżeń i statystyk umożliwia uzyskanie wiedzy, która wspiera i inicjuje rozwój lub sukces.

Krok 4
Brand choices
Użycie danych

Znaczenie danych cyfrowych

Jedną z korzyści marketingu cyfrowego jest to, że jest mierzalny. Nie ma znaczenia, czy Twój cel skupia się na którymkolwiek, czy na wszystkich z poniższych:

1.  Budowanie świadomości marki
2.  Budowanie relacji z odbiorcami
3.  Zwiększanie sprzedaży
4.  Poprawa kliknięć zwrotnych do Twoich stron internetowych i rankingów wyszukiwania
5.  Zwiększeniu obecności w mediach cyfrowych

Wykonując usługi pomiaru prowadzonych online działań marketingowych, monitorujemy ich skuteczność jak również zarządzamy ich danymi. Wiedza ta może następnie przekształcić się m.in. w nową strategię i podejście do działań marketingowych, dostosowanie lub zwiększenie treści społecznościowych, zmianą bądź rozszerzenie kanałów komunikacji z rynkiem!

  Czytaj mniej

  Czytaj więcej

Brand choices