PRZEJĄĆ KONTROLĘ
Usługa zarządzania wzrostem
Świadomość i lojalność wobec marki nie biorą się znikąd. Wciągający tekst, efektowne wizualizacje czy angażujące filmy przyciągają klientów, zwracając uwagę na ich potrzeby – lub w naturalny sposób je tworzą. Zarządzanie wzrostem pozwala w sposób strategiczny i funkcjonalny utrzymać kontrolę nad kampanią i procesem dostosowania ich do różnych nośników, bez utraty spójnej całości i efektów cross-mediowych.


Ważność
To dlatego zarządzamy wzrostem
Dziś już nikt nie ma wątpliwości, że najbardziej dynamicznie zmieniającym się rynkiem, jest szeroko rozumiany rynek mediów. Z jednej strony stwarza to wiele nowych możliwości angażowania konsumentów, z drugiej istnieje coraz większe prawdopodobieństwo, że tak bardzo zróżnicujesz swoje działania, że stracisz z oczu skuteczność i rezultat, albo nawet nigdy się na nich nie skupisz. Dzięki takiemu zarządzaniu będziemy Cię prowadzić przez stale rosnący labirynt mediów.
  Czytaj mniej
  Czytaj więcej
Proces wzrostu
Wspólnie określamy i zarządzamy kontrolą nad wynikami!
1 >
Faza start-up i wprowadzenie
Zapoznajemy się z Twoją marką, jej rynkiem i celami biznesowymi, prowadząc indywidualne i grupowe rozmowy sparingowe.
Krok 12 >
Audyt i rekomendacje
Dokładnie badamy rynek i wyciągamy wnioski. Na podstawie tej wiedzy rekomendujemy kierunek wzrostu.
Krok 23 >
Strategiczny plan uruchomienia
Uzgodnione zalecenia zostaną następnie przekształcone w plan strategiczny, który będzie obejmował odpowiednie rozpoczęcie działań i kampanii.
Krok 34
Realizacja i zarządzanie
Uruchomiony plan stanowi początek naszego zarządzania wykonawczego, wspieranego przez usługi związane z wydajnością i monitorowaniem.
Krok 4
Połączone siły
Zarządzanie czy strategia?
Biorąc pod uwagę łatwość kontaktu z nowymi markami za pośrednictwem różnych platform cyfrowych, zarządzanie wzrostem, rozumiemy jako podstawowe połączenie możliwości marketingowych, infrastruktury komunikacyjnej i zarządzania opartego na danych, niezbędne we współczesnym biznesie.Obecnie, aby zróżnicować działania medialne na wielu płaszczyznach, potrzeba czegoś więcej niż tylko strategii marketingowej. Dlatego kompetencja zarządzanie wzrostem w naszym serwisie polega na:
Analizowaniu, opracowywaniu i monitorowaniu kompleksowego planu strategicznego, obejmującego różne media, przy jednoczesnym wspieraniu wszystkich działań marketingowych poprzez podejmowanie skutecznych decyzji opartych na danych.
  Czytaj mniej
  Czytaj więcej
